عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



close your eyes clear your heart let it go :)

وبلاگ خوبیه نه؟؟؟؟؟؟؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 199
:: کل نظرات : 120

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 185
:: باردید دیروز : 300
:: بازدید هفته : 1159
:: بازدید ماه : 1754
:: بازدید سال : 3087
:: بازدید کلی : 68252

RSS

Powered By
loxblog.Com

بوسه....
سه شنبه 23 مهر 1392 ساعت 21:46 | بازدید : 535 | نوشته ‌شده به دست Kûçer | ( نظرات )


بوسه ای بر من زد
بر لب تشنه ی من
چشم او مست و خمار
چشم من تشنه دانستن یک کهنه سوال
که مرا از سر عشق می بوسد؟؟؟؟؟

و دو دستش آرام
همچو پیچک
دور من می تابید

و من ساده دل از این احساس
که مرا از سر عشق میخواهد
غرق آغوش پر از شهوت او بودم و بس

عشق من
در دل او شعله نداشت
آنزمان. . . که . . . . دکمه ها ی پیراهن من
با حس سرانگشتانش
یک به یک می شد باز
ولبانش
دما دم می نشست بروی
لب دندان گناه آلودم

من به او خیره او
چشم دل بسته به کنکاش وجودم مشغول

عاقبت از سر ارضاء به خودش لرزیدو....
دل من نیز به خود لرزیدو
روی تخت بی عاری خود بی رمق افتاد و
دل من نیز زپا افتاد و
آهی از دل سر داد
آه من . . . در گلویم خشکید
قطره ای اشک از آرامش روح
کنج چشمش بنشست
دل من نیز
در حس حماقت بشکست
آه
منو دل هردو
پاخورده جامانده و مخدوش
به او خیره شدیم
او به من
نه دگر کرد نظر
نه دگر داشت او میل


لعنت به تو و حس پلیدت که مرا
هر موقع که میلت باشد
می فریبی بانو . . .

من زخود بیزارم
من از این دل
از این حس
از این حال و هوا بیزارم
به خدا بیزارم




:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها , ,
:: برچسب‌ها: دل نوشته ها ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: